مشاور تولید تجهیزات پزشکی

ثبت محصول و دریافت کد IRC تجهیزات پزشکی

محصولات پزشکی به دلیل ارتباط مستقیمی که با سلامت افراد دارند، برای فروش و عرضه در بازار لازم است کد IRC دریافت نموده و دارای مجوز فعالیت باشند لذا متقاضیان باید به اداره کل تجهیزات پزشکی مراجعه نمایند و پس از گذراندن مراحل، کد IRC محصول خود را دریافت کنند.
شایان ذکر است اگر شما واردکننده و یا تولید کننده تجهیزات پزشکی می باشید و برای عرضه محصول خود در بازار نیاز به دریافت کد IRCدارید، و با بوروکراسی های اداری، اداره کل تجهیزات پزشکی و سازمان غذا و دارو آشنا نیستید، ممکن است این سوال در ذهن شما ایجاد شود که کد IRC چیست؟ و چگونه می توانم برای محصول خود کد IRC دریافت نمایم؟

کد irc

کد IRC چیست؟

IRC مجوزی است که سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران به داروها و فرآورده های حوزه سلامت و تجهیزات پزشکی اعطا می کند و فرآورده هایی که دارای کد IRC می باشند یعنی توسط این معاونت وزارت بهداشت مورد تایید قرار گرفته اند.
شایان ذکر است هیچ گونه تجهیزات پزشکی در کشور بدون داشتن کد IRC اجازه تولید و فروش در بازار تجهیزات پزشکی را ندارد. در واقع  کد IRC مجوز تولید و ورود به بازار تجهیزات پزشکی کشور است که توسط سازمان غذا و دارو صادر می شود و این شماره، برای هر وسیله پزشکی منحصر به فرد است.
دکتر امید صفرپور از مشاورین فعال در زمینه شرکت های تجهیزات پزشکی و همچنین از ناظرین فنی(مسئول فنی) صاحب صلاحیت اداره کل تجهیزات پزشکی، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی می باشد.
لذا مفتخر هستم با مدیرانی که قصد دریافت کد IRC محصول تولیدی و وارداتی خود را درند از ابتدا تا انتهای این فرآیند، گام به گام در کنار شما مدیران محترم باشم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با شماره 09120135205 (دکتر امید صفرپور) تماس حاصل نمایید.

مشاور تولید تجهیزات پزشکی
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟