مشاور تولید تجهیزات پزشکی

ثبت کمپانی سازنده (Legal Manufacturer) در پرونده ثبت کالا تجهیزات پزشگی

اگر جزو شرکت های تولیدکننده یا واردکننده تجهیزات پزشکی هستید و در پرونده ثبت کالا، نام کمپانی سازنده خود را در پایگاه داده سامانه اداره کل تجهیزات پزشکی مشاهده نکرده اید. این سوال ممکنن است در ذهن شما ایجاد شود که به چه سازندگانی، کمپانی legal گفته می شود و چگونه باید کمپانی سازنده شما در لیست کمپانی های سازنده پایگاه داده سامانه اداره کل تجهیزات پزشکی قرار گیرد؟

کمپانی سازنده (Legal Manufacturer):

کمپانی سازنده قانونی یا همان Legal Manufacturer ،کمپانی است که مستندات کیفی کالا از جمله تاییدیه ISO13485 و CE بنام آن صادر شده و بر روی لیبل دستگاه نیز نام این کمپانی درج شده است. در واقع عهده دار کلیه مسئولیت های قانونی، کالا می باشد.
دکتر امید صفرپور از مشاورین فعال در حرفه ثبت و اخذ مجوز فعالیت، شرکت های تجهیزات پزشکی و همچنین از ناظرین فنی(مسئول فنی) صاحب صلاحیت اداره کل تجهیزات پزشکی، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی می باشد.
لذا مفتخر هستم با مدیرانی که قصد ثبت محصول تولیدی و وارداتی خود را دارند و با بوروکراسی های اداری، اداره کل تجهیزات پزشکی و سازمان غذا و دارو آشنا نیستن در ثبت کمپانی سازنده (Legal Manufacturer) و ثبت محصول تولیدی یا وارداتی همکاری نمایم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با شماره 09120135205 (دکتر امید صفرپور) تماس حاصل نمایید.

مشاور تولید تجهیزات پزشکی
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟